Modern Work Space

Forretningsbetingelser

Alle aftaler er bindende.

Jeg handler med erhverv og derfor er alle priser oplyst eksklusiv moms

 

Ansvar

Vi vil gøre vores yderste for at løse opgaven på sikker og optimal vis. Imidlertid er det jeres ansvar at sikre at scenografien overholder loven og evt. særlovgivning i jeres branche.

line & jensen og samarbejdspartnere kan ikke drages til ansvar for direkte eller indirekte tab som følge af vores arbejde eller rådgivning. Det påhviler jer selv at sikre, at det, der etableres som følge af vores arbejde og design, ikke er i strid med loven, og at det er det rette for dig og din virksomhed.
I skal selv sikre jer at de valg i træffer ikke er i strid med loven.

Arbejdstid

Arbejdstiden hos Line & Jensen er kl.9-14  hverdage + to hverdagsaftener og ved behov lørdag kl.10-16.
En uge optil afvikling af en opgave, vil der som en del af vores service ikke blive lagt ekstra på tider udenfor ovenstående.
Hvis din opgave kræver at vi skal bruge tid herudover. Kommer der et tillæg på 50%. Oftest hvis opgavens tidshorisont og størrelse ikke stemmer overens. Bestil derfor i god tid.

Søndage og helligdage vil der altid blive noteret 100% dvs 2 timer for hver brugt time. 

Afbud, Aflysninger

Møder skal aflyses senest 48 timer før. Aflyses der aftaler herefter uanset grund, faktureres der for den tid der er sat af inkl. transporttiden.
Arrangementer/Events. Betales depositum på XX% af tilbuddet ved kontraktindgåelse, som ikke bliver tilbagebetalt ved en evt aflysning.
Vælges det ikke at realisere et design. Betales der for tid og afleveringer såsom moodboard olign. Samt et design fee på X% af det samlede tidsforbrug.

Betalingsbetingelser

8 dage. Optil 14 dage kan aftales på forhånd. Der kan tilkøbes mulighed for løbende måned plus 30 dage for X%. Dette skal aftales ved kontraktindgåelse.
Rykker gebyret er 100,- for 1. og 2- rykker, med en betalingsfrist på 8 dage.
Efter 2. rykker overgår fordringen til Inkasso. Alle gebyrer, renter m.v. som vil komme på i forbindelse med overdragelsen til inkassobureauet og derefter har line & jensen ingen indflydelse på

Ferie

I kan til enhver tid blive orienteret om ferieplaner. Vi holder fri alle helligdage (Og er ikke til at få fat på) medmindre vi har aftalt andet.

Materiale, dekoration og møblement

herunder også elementer indkøbt til opgaven, tilhører line & jensen; Med mindre andet er aftalt.  Ønsker kunden at erhverve sig et element, kan dette oftest arrangeres.

Ophavsret

Ønsker kunden ved fremtidige arrangementer at bestille tilsvarende scenografier hos anden leverandør end line & jensen, skal samtykke indhentes hos line & jensen.
line & jensen kan ikke tage ansvar for oprindelse af kundens ideer, vi vælger at bruge. Det er således kundens ansvar at kende til ophavsretten for de ideer de bringer til bordet.

Tidsforbrug

Der noteres tidsforbrug pr. påbegyndt kvarter. Mindste fakturerede forbrug er en halv time.
Den arbejdstid, der bliver faktureret, omfatter :
Design, Korrektur og tilretninger,rådgivning i løbet af opgaven, tid anvendt på transport, til og fra dit/jeres kontor og lokation, møder, telefon samtaler, mail korrespondace, research og besigtigelse af lokation, opsætning, afvikling, nedtagning, hente effekter, tilretning

Hvis ikke andet aftales, har vi den kontakt med jeres samarbejdspartnere, vi finder nødvendig og bruger den fornødne tid på at forberede os mellem møder og telefonsamtaler.

Timepris

Timeprise er 1.200,- ex moms og justeres d.1. januar hvert år

Transport

Tid på kørsel beregnes fra Gammel Mønt i København K eller Ferskesøstræde i Nexø, Bornholm – Alt efter hvad der er tættest på. Pris for kørsel: 3,54 kroner per km, der kommer oveni timetaksten.
Evt varekørsel lægges oveni prisen for effekterne og/ eller materialerne der skal transporteres.

Øvrigt

Alle aftaler er bindende, så der er ingen fortrydelsesret på mine ydelser eller produkter.
Hvis vi ikke aftaler andet, må jeg henvise til de designs og opgaver jeg laver for jer samt din virksomheds navn i min markedsføring.